ChristenUnie Zeewolde werft kandidaten voor de gemeenteraad

word raadslid.jpg

ChristenUnie Zeewolde zet zich in voor een sociale, betrokken samenleving waaraan alle Zeewoldenaren mee kunnen doen. Voor een eerlijke economie waarin de menselijke maat telt. En we willen eigentijds verduurzamen voor een beter klimaat.

Wil jij jouw betrokkenheid, lef, overtuigingskracht en visie inzetten voor ons mooie dorp en zijn inwoners? Kom dan ons team versterken en meld je aan voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022!

ChristenUnie Zeewolde zoekt talent m/v

Wat we vragen

ChristenUnie Zeewolde wil de verkiezingen ingaan met een gevarieerde kandidatenlijst van jong - net klaar met school en ouder – tot zeer ervaren. Mannen en vrouwen die vanuit verschillende invalshoeken de ChristenUnie gaan vertegenwoordigen in de gemeenteraad. In de profielschets lees je welke competenties ons gedroomde raadslid heeft.

Wat mag je verwachten?

• Een uitdagende positie waarin je invloed hebt op het beleid van de gemeente
  • Uitbreiding van je netwerk door de vele contacten met inwoners en organisaties
  • De kans om nieuwe vaardigheden te ontwikkelen die je ook kunt gebruiken in je andere werkzaamheden
  • Samenwerking met een team van mensen die dezelfde idealen hebben als jij

Solliciteren

Herken je je in de uitgangspunten van de ChristenUnie en wil jij je talenten en kwaliteiten inzetten en deze verder ontwikkelen om écht invloed te hebben op ons dorp? Solliciteer dan naar een plaats op de kandidatenlijst van ChristenUnie Zeewolde door je motivatie en CV vóór 2 oktober te mailen naar de selectiecommissie via sollicitatie@zeewolde.christenunie.nl.

Wil je eerst meer informatie? Stuur ook in dat geval een mail naar bovenstaand mailadres, we nemen dan snel contact met je op. Of bel Rieke Elsenbroek (06-41637666).

Lees hieronder de profielschets van een ChristenUnieraadslid en van de fractie

TitelBestandsgrootteMIME-type
Profielschets raadslid en fractie ChristenUnie Zeewolde .pdf100,3 kBapplication/pdfdownload